Patříme pod rychle rostoucí hotelovou společnost CPI Hotels, a.s. a nyní hledáme do přátelského týmu v hotelu Courtyard by Marriott Prague City na Praze 3 nového kolegu.
CO BUDE NÁPLNÍ TVÉ PRÁCE?
Kompletní personální agenda hotelu (cca 50 zaměstnanců). Nábor nových zaměstnanců. Příprava pracovněprávní dokumentace. Každodenní komunikace se zaměstnanci a vedoucími jednotlivých oddělení. Zpracování měsíční docházky zaměstnanců a podkladů do mezd. Ostatní administrativa.
JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME?
Máš dobrou znalost pracovněprávní legislativy a schopnost ji používat v praxi. Máš dobré komunikační schopnosti. Ovládáš aplikace MS Office (Word, Excel, PowerPoint). Požadujeme pečlivost, zodpovědnost a profesionalitu.
CO TI NABÍDNEME?
Částečný úvazek 20 hodin týdně. Časovou flexibilitu a možnost Home Office. Atraktivní pracovní prostředí a přátelský kolektiv. Balíček zaměstnaneckých benefitů: příspěvek na stravování, MultiSport karta, příspěvek na penzijní a životní připojištění, jazykové kurzy, možnost pobytu v jiných hotelech CPI Hotels a hotelů Marriott po celém světě.