Máš rád / ráda živý ruch hotelu?
Nerada / nerad se nudíš v práci?
Jsi komunikativní, umíš dobře anglicky slovem i písmem?
Chceš být součástí pohodového týmu?
Nevadí Ti administrativa?
NABÍZÍME:
Služební počítač a telefon.
Spustu firemních benefitů.
Přátelský kolektiv.
A mnohé další.
Prijď se podívat a na cokoliv zeptat.
Péče o stávající klienty a udržování pracovně obchodních vztahů.
Vyhledávání nových obchodních příležitostí napříč segmenty (MICE, Leisure, Corporate atd.).
Sjednávání a uzavírání smluv s obch. partnery.
Aktivní účast na schůzích a směnách MOD.
Vytváření měsíčních reportů, sledování nákladů na svém oddělení.
Provádění site inspections pro klienty.
Dohled a organizace práce ve svém týmu (Event Coordinator a Sales & Marketing Coordinator).
Pracujeme primárně se systémem Opera (rádi vás se systémem naučíme).
Jsme menší tým, čili každodenní komunikace a spolupráce s dalšími odděleními je samozřejmostí :)
Zkušenost na stejné či obdobné pozici ideálně z hotelového prostředí.
Nutnost anglického jazyka v písemné i mluvené komunikaci.
Schopnost zorganizovat práci v týmu a s úsměvem na svůj tým dohlížet.
Práci na hlavní pracovní poměr.
Doba určitá se po prvním roce v případě oboustranné spokojenosti automaticky prodlužuje na dobu neurčitou.
Místo pracoviště na Praze 3 v těsné blízkosti metra Flora.
Nástup dle dohody.
Benefity: kafeterie, multisportka, příspěvek na životní/penzijní připojištění, stravování v hotelové kantýně, kafe/čaj/voda po celý den zdarma, jazykové kurzy, body na pobyt zdarma v ostatních hotelích CPI Hotels a spoustu dalších benefitů.