Hledáte práci v přátelském hotelovém prostředí v centru Prahy? Přidejte se k našemu rodinnému týmu, kde si zakládáme na profesionalitě, lidském přístupu a kvalitních službách pro hosty z celého světa.
· Check-in a check-out hostů
· Správa rezervací a komunikace s hosty (osobně, e-mailem, přes rezervační portály)
· Vyúčtování pobytů, příjem plateb
· Organizace transferů a dalších služeb
· Poskytování turistických a kulturních informací
· Řešení individuálních požadavků hostů a operativních situací
· Češtinu a angličtinu na komunikativní úrovni (další jazyk výhodou)
· Zodpovědný, samostatný a spolehlivý přístup
· Příjemné a profesionální vystupování, empatii a ochotu pomoci
· Základní znalost práce na PC (MS Office)
· Zkušenost s rezervačními systémy (Booking, Agoda, Expedia) výhodou
· Znalost hotelového systému Previo výhodou – rádi Vás zaučíme
· Práci na 8hodinové směny (odpolední a noční)
· Přátelské a stabilní prostředí rodinné firmy s tradicí
· Malý a vstřícný kolektiv
· Skvělou lokalitu v historickém centru Prahy
· Personální stravování zdarma
· Příspěvek na Multisport kartu
· Odpovídající a férové finanční ohodnocení dle zkušeností