Park Holiday Congress & Wellness Hotel v Praze - Benicích hledá vhodného kandidáta na pozici Conference & Event Manager. Praxe minimálně 2 roky na obchodním oddělení v hotelu stejné kategorie nebo v eventové agentuře podmínkou!
- vytváří marketingové strategie, akce na podporu prodeje
- vytváří kalkulace, zpracovává nabídky "šité na míru" pro daný typ akce
- dojednává všechny podmínky smlouvy, kterou předkládá k odsouhlasení a podpisu nadřízenému
- monitoruje a koordinute samotný průběh akce v hotelu
- kontroluje správnost všech účtovaných položek, podklady předává na účetní oddělení
- monitoruje a vyhodnocuje spokojenost organizátora i všech účastníků
- úzce spolupracuje se zástupci ostatních úseků - F&B, recepce, housekeeping, účtárna
- monitoruje přímou konkurenci, analyzuje zjištěné poznatky a navrhuje podněty vedoucí ke zefektivnění práce celého obchodního týmu
- připravuje, aktualizuje a inovuje dílčí produkty (speciální nabídky, banketová mapa...)
- vysoké pracovní nasazení, flexibilitu
- velmi dobré administrativní schopnosti & time management
- preciznost, zodpovědnost
- odolnost vůči stresu
- dobré komunikační a organizační schopnosti
- orientace na maximální spokojenost zákazníka
- schopnost vyjednávat, upselling
- loajalitu ke společnosti, jejím principům a hodnotám
- práci v týmu kolegů, kteří se navzájem podporují a respektují
- práci na plný úvazek se smlouvou na dobu neurčitou ve stabilní společnosti a příjemném prostředí wellness hotelu
- odměnu v závislosti na dosažených výsledcích
Firemní benefity
- příspěvek na životní nebo penzijní pojištění až do výše 4 000 Kč/měsíčně podle délky zaměstnání
- personální strava za nákladovou cenu
- bezplatné využívání fitness a raketových sportů
- zaměstnanecké slevy na další služby resortu (masáže, bowling, indoor golf)
- podíl firmy na dalším vzdělávání